Доставка збірних вантажів
для юридичних осіб

Доставка збірних вантажів

Новини

Складнощі на ринку міжнародних перевезень

На дорогах України відновлено роботу WIM-комплексів у 14 областях. Найбільше порушників зафіксовано у Івано-Франківській (18), Кіровоградській (15), Хмельницькій (10) та Вінницькій (10) областях.

Європа

У Європі спостерігаються рекордні зміни цін на автомобільні вантажоперевезення. Причина – інфляція, послаблення попиту, соціальна нестабільність та війна в Україні. Серед основних причин, що вплинули на рівень цін, – війна в Україні. Після вторгнення в Україну у березні ціна на дизельне паливо в ЄС до вирахування податків підскочила на 69% порівняно із січневим рівнем. Також не вистачає водіїв, що в свою чергу торкається всього європейського континенту.

Польща

За останні місяці трафік на польсько-українському кордоні суттєво зріс, на деяких прикордонних переходах було впроваджено зміни, покликані збільшити їхню пропускну спроможність. Але на прикордонних переходах Ягодин – Дорогуськ та Рава-Руська – Гребенне у чергах стоять три тисячі вантажівок. Головною причиною ситуації є повільність польських контролюючих служб.

З польського боку проблем немає, і на оформлення чекають лише кілька десятків вантажівок. А ось в Україні пробка починається за кілька десятків кілометрів від пунктів пропуску через ретельну перевірку на прикордонних переходах. Черга вантажівок до польського кордону починається за 15 км від Львова, при цьому фури стоять у «колейці» більше тижня. «Тормозить» роботу фітосанітарної та ветеринарної служби. Сотні вантажівок із зерном, олією та м’ясом стоять у чергах на реєстрацію.

Румунія

Національна спілка автомобільних перевізників Румунії вимагає від влади країни вжити термінових заходів щодо впорядкування руху на кордоні з Болгарією. Час очікування понад 72 години блокує діяльність автоперевізників та функціонування ланцюжків поставок. Йдеться здебільшого про прикордонні переходи Джурджу – Русі та Калафат – Відін, на яких збільшився трафік через надмірно ретельний та тривалий контроль та «відсутність адміністративних можливостей».

Черги вантажівок, що утворюються в обох напрямках на ПП між Румунією та Болгарією, позначаються на діяльності румунських та іноземних перевізників, у тому числі румунських операторів негабаритних перевезень, які блокуються на в’їзді до міста Русі (Болгарія), де утворюється неймовірна черга вантажівок на всіх смугах.

Молдова 

З початку вересня українські перевізники зможуть їздити до Республіки Молдова за новими спрощеними правилами. Команда МІУ домовилась із колегами з Кишинева про часткову лібералізацію вантажних перевезень. Враховуючи великий обсяг вантажів, що зараз іде у бік Молдови, підписання двостороннього протоколу зніме ризик зупинення руху українського експорту.

Північна Македонія

Республіка Північна Македонія дозволила українським перевізникам здійснювати двосторонні та транзитні перевезення на бездозвільній основі до кінця 2022 року.

Залишити відгук