Доставка збірних вантажів
для юридичних осіб

Доставка збірних вантажів

Новини

Головні новини ринку автомобільних вантажоперевезень

15 лютого 2022 року на зустрічі заступників міністрів інфраструктури України та Республіки Польща було погоджено додаткові квоти на поточний рік у кількості 20 тис. транзитних дозволів для українських перевізників та 20 тис. універсальних дозволів для польських перевізників.

Україна

В Україні запроваджуються європейські стандарти габаритно-вагових норм. Згідно з новими нормами, максимальну фактичну вагу для двоосьового вантажного автомобіля встановлено на рівні 18 тонн, 3-осьового – 25 тонн, 4-осьового – 32 тонни. Максимально допустимі значення фактичної маси для комбінованих автомобілів встановлені на рівні 2-осьового з 2-ваговим напівпричепом – 36 тонн, 2-осьового з 3-ваговим напівпричепом – 40 тонн, 3-осьового з 2- або 3-ваговим напівпричепом – 40 тонн, 2-осьового з 3-ваговим напівпричепом (контейнеровоз) – 42 тонни, 3-осьового з 2- або 3-ваговим напівпричепом (контейнеровоз) – 44 тонни.

“Укртрансбезпека” презентувала публічну Інформаційно-телекомунікаційну систему “Дашборд”. Нова система в режимі онлайн відображає дані про загальну кількість залишків дозволів по кожній країні, кількість дозволів у резерві та залишки дозволів на пунктах видачі дозволів (ПВД).

У відкритому доступі також буде:

  • інформація про кількість дозволів, отриманих перевізником;
  • назви ПВД, на яких видано дозволи;
  • кількість дозволів, які перевізник отримав, але не використав та не здав.

Європа

Асоціації вантажоперевізників з Польщі (TLP), Литви (TTLA, LINAVA), Болгарії (SMP), Угорщини (NIT), Хорватії (UHCP) та Румунії (ARTRI) закликали Європейську комісію відкласти впровадження вимог щодо повернення вантажівок на базу компанії кожні 8 тижнів, так як ця вимога призведе до збільшення витрат як автотранспортних компаній, так споживачів. Більше того, нові правила лише посилять розриви в глобальних ланцюжках поставок у період зростаючого попиту на товари, підвищення тарифів на фрахт, зростання вартості палива, обмеженого виробництва вантажівок через дефіцит напівпровідників, нестачу водіїв, а також всіх невизначеностей, викликаних пандемією COVID -19.

У рамках «флагманських ініціатив» програми Євросоюзу для України на кордоні з Польщею планують відкривати нові пункти пропуску.

Залишити відгук