За півроку вантажоперевезення всіма видами транспорту в Україні зросли на 4,3%, що більше показників за аналогічний період минулого року, і склали 287,3 млн т вантажів. З них, обсяги перевезень автомобільним транспортом збільшилися на 15,5% і склали 98,8 млн т.
У 2020 році глобальні збитки автоперевізників сягнули 679 млрд американських доларів. Цього року в IRU прогнозують, що втрати становитимуть майже вдвічі менше – 347 млрд. доларів. Щодо прогнозів учасників ринку, то 46% очікують погіршення умов ведення бізнесу у майбутньому, а 80% занепокоєні зростанням боргів з боку клієнтів.
Польща
Попит на вантажний автомобільний транспорт у Польщі, продовжує швидко зростати. Загальний тоннаж цього року на 13% вищий, ніж минулого, хоч у 2020 році динаміка була позитивною і склала +11,9%.
Основними міжнародними експортними напрямками для польських автоперевізників цього року були: Німеччина – 41%, Велика Британія – 16%, Нідерланди та Франція – по 6%. Майже усе, що залишалось, відправляли до таких країн, як Швеція, Бельгія, Італія, Австрія та Чехія.
Що стосується транспорту – зменшились перевезення фурами. Двадцятитонні напівпричепи, накриті тентами, зараз забезпечують лише 35% перевезень. У фургонах різної тоннажності транспортується близько 29% вантажів. 7% використовують різноманітні вантажні платформи.
Італія
Завдяки додатковим універсальним дозволам категорії Euro V для українських перевізників в кількості 1500 одиниць, Україна зможе виконати свої міжнародні контракти до кінця року.
За обсягом товарообігу України з країнами Євросоюзу Італія займає третє місце після Німеччини і Польщі. З України до Італії в основному везуть соняшникову олію, пшеницю, кукурудзу, соєві боби, а також деревину.