Доставка збірних вантажів
для  бізнесу

Доставка збірних вантажів

Новини

Актуальні тенденції ринку

Рада IRU з вантажних перевезень закликала уряди всіх країн екстрено вжити заходів щодо усунення збоїв у глобальному ланцюзі постачань, припинити обмеження через пандемію, впровадити інструменти цифрової торгівлі, а також терміново вжити заходів щодо скорочення нестачі водіїв та врегулювання зростання цін на пальне, щоб уникнути затримок та нестачі продуктів до кінця року та у 2022 році.

Європа

У 3 кварталі 2021 року тарифи на автомобільні вантажоперевезення в Європі досягли історичного максимуму, згідно з щоквартальним дослідженням компаній Transport Intelligence (Ti), Upply та IRU.

Індекс так званого Європейського індикатора тарифів на автомобільні вантажоперевезення (European Road Freight Rate Benchmark) становив 107,6, що на 3,0 пункти вище, ніж у 3 кварталі 2020 року.

Таке зростання зумовлене стабільним зростанням, проблемами в глобальному ланцюзі поставок, зростаючими витратами (особливо перевізників на паливо та робочу силу) та нестачею потужностей.

Очікується, що у 4 кварталі 2021 року тарифи продовжать зростати, оскільки попит збільшується, а пропускна спроможність залишається обмеженою.

Німеччина

Основна квота дозволів, виданих Німеччиною Україні наступного року, становить 90 тис. За 7 місяців 2021 року експорт товарів з України до Німеччини збільшився на 14% порівняно з минулим роком.

Окрім цього, товарообіг з іншими країнами, в яких територія Німеччини є транзитною, також зріс на 11%.

З огляду на це, Німеччина зможе видати додаткові дозволи на 2022 рік для українських перевізників, а саме 2 тис. універсальних дозволів Євро-4, 2 тис. універсальних дозволів Євро-5 та 4 тис. універсальних дозволів Євро-6.

Швеція

Уряд Швеції прийняв рішення посилити правила для іноземних перевізників, які здійснюють внутрішні перевезення на території країни. Штраф за порушення буде найвищим на території ЄС – до 60 тис. крон (приблизно 6 тис. євро). Зміни набудуть чинності 1 грудня 2021 року.

Італія

Італія посилила заходи щодо боротьби з коронавірусом для водіїв та працівників у галузі логістики. Тепер перед виїздом у рейс у водіїв перевірятимуть довідки про стан здоров’я; водії вантажівок, які не носять маски, більше не зможуть виходити зі своїх транспортних засобів під час вантажно-розвантажувальних робіт; навантаження та розвантаження товарів повинні проводитися без прямого контакту між водіями та іншими учасниками процесу тощо.

Болгарія

У листопаді закінчився термін універсальних дозволів Болгарії.  Тепер перевезення територією Болгарії можливо здійснювати на підставі разових дозволів Болгарії, які зараз знаходяться у перевізників (19,2 % від виданих дозволів (21305 штук), або автотранспортними засобами категорій Євро-5 та Євро-6 на підставі дозволів ЄКМТ категорій Євро-5 та Євро-6.

Кліматичні цілі ЄС

Європарламент та Рада ЄС досягли попередньої угоди про спрощення правил використання вантажівок, орендованих в інших державах-членах, для досягнення кліматичних цілей ЄС. Це має забезпечити транспортним компаніям велику гнучкість при сезонних піках попиту або за необхідності заміни ТЗ, використання автомобілів, орендованих в інших європейських країнах, щонайменше 2 місяці на рік. Компанії мають звітувати перед своєю національною владою про використання орендованих ТЗ, щоб переконатися, що вони становлять не більше 25% від загальної кількості вантажних транспортних засобів в автопарку компанії.

Залишити відгук