В середньому, в минулому році, саме через падіння попиту під час пандемії, ставки впали на 1,6% (до 1060 євро), згідно з даними аналітичного агентства Transport Intelligence.
В кінці минулого року ставки на перевезення вантажу в Європі почали поступово відновлюватися.
Більш того, аналітики припускають, що з другого кварталу цього року вантажовідправники можуть зіткнутися зі значним підвищенням цін.
Факторами, що впливають на значне зростання ставок, можуть бути:
- нестача професійних кадрів і потужностей,
- складності з перетином Ла-Маншу (в результаті Brexit),
- структурні зміни на ринках і ланцюгів постачань.
ЄС і Великобританія
На початку березня буде діяти новий підрозділ ЄК, що відповідатиме за моніторинг застосування Угоди між ЄС та Великобританією.
Основними напрямками є:
- митні процедури і пов’язані з ними процеси,
- доступ на ринки,
- санітарний і фітосанітарний контроль,
- європейська карта медичного страхування.
Транспортні асоціації різних країн представили ряд питань, які найбільше цікавлять:
- каботажні операції (ZMPD);
- несупроводжувані товари (TLN);
- митні декларації та ризики блокування транспорту на кордонах (FNTR);
- поштові відправлення (AEBTRI);
- IT на кордонах Ірландії (IRHA) та ін.